lørdag 26. juni 2010

so well I thought it through, there's me and there's me and you

Livet er helt fantastisk om dagen, og jeg må bare smile av alt. Kom hjem ifra Oslo i natt for Kari og jeg har vært på visning. Kryss fingerene med oss! Sitter igjen med en bra magefølelse ihvertfall. Hvis alt går etter planen flytter vi fortest som mulig, og det skal bli fint. Alt føles så bra og de to dagene i Oslo hadde et stort innspill. Jeg ler av alt vi har opplevd på så kort tid, at vi har hatt skikkelig flaks og det meste virker egentlig bare surrealistisk. Det er sommer, det er kjærlighet og det er fine mennesker overalt! Jeg har sommerfugler i magen og alt føles så vellykket. Smil, kjenn at du lever og gjør noe du setter pris på. NYT DET.


Kari og meg på vei til Mono på torsdag.

Har dere hatt en fin uke?

3 kommentarer:

  1. yay! håper dere får leiligheten :D

    SvarSlett
  2. Bislett skal jeg bo :) gleder meg!

    SvarSlett
  3. Herlig! Krysser fingrene for at dere får leiligheten :-)

    Koslig bilde forresten, dere er søte :3

    SvarSlett