søndag 13. juni 2010

med konfetti i håret og jack daniels bris

Hei!
Denne dagen har vært finfin. Det var kalas i by'n og så trofaste som Kari og jeg er stilte vi selvsagt opp. Med regn oppetter knærne, sukkerspinn i håret og våte pølser var det en herlig dag. Lakris, forundringspakker og boder som selger de samme tingene var et must.
Meg: 'Hvor mye koster lakrisen'
Creepy mann: '6stk for 100kr'
Meg: 'da tar jeg 6 for 100kr'
Creepy mann: 'ja, det er ganske billig for 6 mot 100kr, men jeg har ikke tid'
Meg: 'fuck you'
Nei, jeg sa kanskje ikke fuck you, men vi fant ut at da var det på tide å gå hjem, da fant jeg også ut at jeg ikke skal på Ålutstillinga igjen.

Jada, Kari koser seg ihjel


Sukkerspinn er et must


regn


Kari koser seg enda mer


Jeg koser med hesten. Denne karen her likte jeg faktisk


lakris


Baconcrisp

Må også si beklager for at bloggen min ser ut som en bomba vannmelon, men jeg skal prøve å få fikset det. Må bare smøre meg inn med tålmodighet.

3 kommentarer:

  1. du burde sagt fuck you! behold lakrisene dine selv!
    jeeze :)

    SvarSlett
  2. Oj, nå var bloggen din veldig søt :)

    SvarSlett
  3. sv: Hahaha, gjør det der utenfor twitter jeg også. #herregud
    Joda, så lenge det er sommer er det lov :) Jeg likte det massivt :3

    SvarSlett