mandag 7. juni 2010

1,2,3,4

Skambankt var faan-fucking-tastic! Høres ut som mange hadde en stressa dag, det hadde jeg også. Vi måtte snu når vi hadde kjørt i 1 time, for Astrid hadde glemt igjen veska si hjemme. Jeg tenkte "vi har god tid". Vi var i Drammen kl 20 (glemte jeg forresten billetten min i bilen, så vi måtte stresse rundt i byen og finne den) og tenkte at vi droppa Kråkesølv (fordi vi var så sultene og noen venner hadde varma opp grillen) og heller reiser på WCH 22.15. Da klokka ble 22, skulle vi ta bussen inn til sentrum, men selvsagt gikk det ikke buss (Stressa? not much). Vi måtte derfor stå å vente på taxi i steden. Virka som om turen varte i en evighet! Vi ramla inn i lokalet kl. 22.35 og vi kom faktisk fremst (ikke på midten da vell og merke). Jeg endte opp ved siden av Truls som ga bort plassen sin til meg, Takk Truls!
Skambankt var jo bare helt vilt som alltid. Møtte Anette, Lily og Camilla. Beklager at det ble så brått jenter, men vi sprang på John Olav Nilsen og gjengen. Skulle gjerne vært mere med dere! John Olav Nilsen og gjengen var også helt fantastisk egentlig. Har ikke hørt så mye på de, men var en bra konsert!




Ja, de få bildene jeg tok.
Var en helt nydelig kveld, og skulle virkelig ønske jeg var der på lørdagen også!

4 kommentarer:

  1. blei stressa av å lese nå.. haha

    SvarSlett
  2. ^ haha, jeg og :p

    men vi møtes vel senere i sommer, får sikkert pratet mer da :)

    SvarSlett
  3. Ahh.. Det var en fantastisk kveld <3
    Tross alt stresset. Synd vi ikke fikk pratet så mye, men det tar vi lett igjen på operaen og Slottsfjell ;)

    Bra bilder forresten, likte veldig godt det nederste :D

    SvarSlett
  4. Hei - du husker kanskje at du deltok i en konkurranse om å vinne Wild Waters nye EP? Du er en av de heldige vinnerne, så om du mailer meg på daughter.of.rage.and.love@hotmail.com med fult navn, adresse og postnummer når du leser dette så sender jeg den i posten så fort som mulig! : D

    http://regnskysex.blogspot.com

    SvarSlett