fredag 23. mars 2012

The wild dogs cry out in the night, as they grow restless longing for some solitary company


It's gonna take a lot to drag me away from you. There's nothing that a hundred men or more could ever do. I bless the rains down in Africa. Gonna take some time to do the things we never had.

Har blitt litt mange bilder av meg og kjedelig blogging, jeg går ikke på skole nå og jeg bare jobber. Da blir det mye Dr. Phil og Real Housewifes (gosh). Men i morgen er det grilling på plenen vår med venner og øl, da blir det sikkert andre bilder også (he he). Nå sitter jeg å hører på Toto med Africa. Har ikke hørt den på veldig lenge, og i stad hørte jeg den på "The voice". Fabulous! Ha en flott fredags kveld og husk:
- Du er vakker, ikke la noen andre fortelle deg anderledes!

(Man må jo elske denne videoen, haha).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar